VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya

Un any més torna la convocatòria pels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Animem a tots els centres de la comarca a participar, en aquest certamen literari, que forma part de la tradició cultural del nostre país. Teniu fins el 26 d’abril per lliurar els treballs!

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquest certamen literari, creat amb l’objectiu de promoure l’expressió escrita tant en prosa com en poesia, dels nostres estudiants, s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria.

D’acord amb les bases per a totes les categories, cada centre podrà participar-hi en les categories que consideri oportunes. La categoria H (Conte audiovisual il·lustrat) té unes bases específiques.

Aquesta vuitena convocatòria, arriba amb força i novetats:

*Hi haurà categories específiques per prosa i poesia.

*Les categories d’educació primària i totes les d’educació especial (primària i secundària)  seràn de participació grupal i les de secundaria F1, F2, G1 i G2 seran individuals.

*L’acte de la fase territorial serà en format telemàtic.

(PARTICIPACIÓ COL·LECTIVA)

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

(modalitat prosa)

(modalitat poesia)

(modalitat prosa)

(modalitat poesia)

A1– Alumnat del cicle inicial d’educació primària prosa. A2–Alumnat del cicle inicial d’educació primària poesia. E1 – Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria prosa.

(participació col·lectiva)

E2– Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria poesia.

(participació col·lectiva)

B1– Alumnat del cicle mitjà d’educació primària prosa.  B2– Alumnat del cicle mitjà d’educació primària poesia. F1 – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria prosa.

(participació individual)

F2 – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria poesia.

(participació individual)

D1 – Alumnat d’educació especial d’educació primària prosa. D2 – Alumnat d’educació especial d’educació primària poesia. G1 – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria prosa.

G2 – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria poesia

(participació individual)

H – Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària. El treball guanyador d’aquesta categoria serà produït pel Canal Super3, pel programa “Una mà de contes”.

Recordeu:

Els treballs seleccionats s’hauran d’enviar per correu electrònic al Centre de Recursos Pedagògics crp-segarra@xtec.cat no més tard del 26 d’abril de 2021.