Resultats VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya

Ja tenim els resultats de la demarcació de Lleida dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya.

De la comarca de La Segarra han rebut el reconeixement amb un accèssit els següents treballs:

Categoria A1. Alumnat del cicle inicial d’educació primària prosa: “La Clau Màgica” dels autors i autores: Aynara Elies Dos reis; Arlet Fitó Colom; Pau Ayala Olcina; Gabrielle Daniel Queiroz; Ainhoa Fitó Solé; Nil Gonzalvo Palou; Pina Martínez Álvarez; Paula Navarro Montalvo; Isona Roca Martí; Nora Rodríguez Martín; Andrea Sarria Pérez de l’Escola de Les Pallargues (ZER La Segarra).

Categoria H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària: “La Natura diu prou” dels autors i autores: Julia Fornell Strilchuk; Alba Mosoll Mases; Sara Muñoz Lamrani; Estel Serra Travesset; Marc Vila Farré; Teresa Villaroel Molina; Laia Farguell Padullés; Jordina Gené Mases; Alin Catalin Mihesan; Miquel Nevado Ginàs; Idaira Rubio Sánchez de l’Escola Sant Gil de Torà.

En aquesta edició, els premiats no han pogut anar a recollir el reconeixement al seu esforç i feina ben feta en un acte presencial, tot i això, s’ha preparat un vídeo molt especial, enregistrat en el marc d’una de les joies arquitectòniques més representatives de la nostra província: La Seu Vella de Lleida. Seguiu l’enllaç per gaudir d’aquest bell recorregut mentre descobrireu tots els guanyadors i guanyadores del territori, així com tots els centres educatius que han participat en aquesta edició virtual.

Des dels Serveis Educatius de La Segarra, us felicitem a tots i a totes, desitjant que continueu amb aquest esperit creatiu, originalitat i sensibilitat envers la producció literària i l’expressió audiovisual en properes edicions!