Reiniciem la Biblioteca Escolar

S’inicia la nova campanya de Biblioteca Escolar:

Des de la xarxa biblioteca escolar puntedu, s’inicia una nova campanya per visibilitzar les biblioteques escolars.

És hora de tancar la campanya #biblioactivacovid. I és hora de reiniciar-se. Tot i que la situació de pandèmia encara no ha acabat caldrà anar pensant com es farà el retorn a la nova normalitat, dels centres i de les seves biblioteques. Les biblioteques hauran de fer un reinici, repensar-se, reinventar-se, un cop més, aprofitant allò que s’ha après d’aquesta situació. La situació de pandèmia encara no ha acabat, i sabem que no podem abaixar la guàrdia i que potser hi haurà moments en què s’hagin d’aplicar mesures més restrictives, però cal anar pensant com es farà el retorn a la nova normalitat, dels centres i també de les seves biblioteques, perquè les biblioteques hauran de fer un reinici, repensar-se, reinventar-se, un cop més, aprofitant allò que s’ha après d’aquesta situació.

Comença Reinicia’t! Per una biblioteca escolar activa: una campanya que vol conèixer la vostra experiència i ajudar-vos en el reinici de la biblioteca escolar.

Reiniciem! Per una biblioteca escolar activa!