Proves Cangur 2023

Les proves Cangur estan organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques i s’adrecen a l’alumnat de primària i secundària i batxillerat.

Consisteixen en la resolució de problemes per part de l’alumnat dels centres inscrits a les proves. En un dia concret determinat per l’organització, els centres baixen les proves de la web i l’alumnat resolt, en el mateix centre, els problemes que se li plantegen. Posteriorment, es lliuren al CRP corresponent que els fa arribar a la Societat Catalana de Matemàtiques per a la seva correcció.

És una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. L’objectiu d’aquestes proves és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Preinscripció

del 15 de novembre al 19 de gener de 2023

Adreçat

Alumnat de 5è de primària a 2n de Batxillerat