Pensament crític a l’aula

Des de l’Escola de Cultura de Pau, en col·laboració amb Fora de Quadre, ens porten una pàgina web amb recursos per a treballar el pensament crític. Es tracta d’una pàgina adreçada als docents amb recursos per promoure el pensament crític als centres educatius. Un pensament crític lligat als valors de la justícia global, que promogui la comprensió de l’altre i la transformació de les desigualtats i altres violències, tal com queda recollit al Vector de Ciutadania democràtica i consciència global del nou currículum.

Al web hi trobareu:

• Un parell d’informes diagnòstics sobre l’Estat de la qüestió del pensament crític al sistema educatiu (un abans de i un altre actualitzat amb el decret de desplegament de la LOMLOE).
    • Exemples i recursos sobre metodologies de pensament crític
    • 3 recursos didàctics d’exemples d’aplicació a l’aula, que han fet en col·laboració amb 3 escoles,
    • i 5 vídeos, que podreu visualitzar en el seu canal de Youtube: https://www.youtube.com/@ECPEscolaPau/videos