L’emprenedoria als centres educatius

Des del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida ens comuniquen el llançament d’una nova edició del Programa de foment de l’emprenedoria als centres educatius “Lleida Talent Emprenedor”  que té per objectiu promoure l’emprenedoria mitjançant accions i activitats adreçades tant a l’alumnat com al personal docent.

El programa consta de diferents activitats, adreçades a alumnes i docents d’infantil, primària i secundària, estructurades en tres àrees:

·   SESSIONS DE SENSIBILITZACIÓ: Xerrades i conferències que tracten aspectes generals del foment de l’emprenedoria amb l’objectiu de despertar l’interès de l’alumnat per aquesta temàtica.

·  TALLERS TEMÀTICS: Tallers que tracten temes específics en l’àmbit del desenvolupament de les habilitats personals i tècniques, en un format pràctic i directe que fomenta la participació i la col·laboració dins del grup.

·   ACTIVITATS PER A PERSONAL DOCENT: Accions generals i tallers específics, amb recursos i eines de suport que facilitin al personal docent la transmissió al seu alumnat dels diferents conceptes que s’incorporen en el foment de la iniciativa emprenedora.

Es poden planificar accions al llarg de tot el curs 2021-2022. Algunes de les activitats són gratuïtes i en d’altres hi ha un copagament, doncs el centre educatiu assumeix el 50% del cost i l’altre 50% l’assumeix el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació, per les activitats sol·licitades pels centres de la demarcació de Lleida.

El termini per presentar les sol·licitud s’allarga al 15 de gener de 2022.

Cal retornar omplert el formulari d’inscripció a l’adreça: promocioeconomica@diputaciolleida.cat