Jornada anual de la Xarxa de Competències

El pròxim dia 8 de juliol es celebrarà de manera presencial la jornada anual de la Xarxa de Competències a les Cotxeres de Sants de Barcelona. Es tracta d’una jornada formativa i festiva en la qual els centres de la Xarxa de Competències comparteixen i celebren tot el que han après al llarg del curs.

En aquest Sites trobareu tota la informació de la jornada i aquest és l’enllaç per fer la inscripció.

• En la primera part, Neus Sanmartí (UAB) i Meritxell Monguillot (UB) ens compartiran què ens diu la recerca sobre l’avaluació formativa;
  • En la segona part coneixerem més de 60 experiències de centre de totes les etapes educatives,
  • I en la tercera part presentarem una taula rodona sobre com obrim l’escola al món amb la participació de: Digna Couso (UAB), Neus Heras (Institut Vall de Llémena de Sant Gregori), Neus Gallart (Escola Santa Anna de Castellvell del Camp) i Carles Monereo (UAB).