Els centres de La Segarra amb la Marató

Diumenge 19 de desembre, se celebra la 30a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio. La temàtica d’enguany amb el lema “La Marató que trenca murs per la salut mental”, es centrarà en fer visibles i trencar tabús sobre un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i en la qualitat de vida tant de les persones afectades com del seu entorn.

Entre els objectius, recaptar fons per a la recerca en l’àmbit de la salut mental (dirigida a la millora de la qualitat i de l’esperança de vida de les persones afectades), trencar estigmes i conscienciar sobre la importància de tenir cura de la salut mental.

L’alumnat dels centres de La Segarra, també és sumen a aquesta causa participant en activitats per conscienciar i fer visibles aquestes malalties, i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

Aquí podreu veure algunes de les activitats que els centres ens van fent arribar, animeu-vos a compartir més imatges i activitats que aneu realitzant:

Escola Sant Gil de Torà JUNTS ESCALEM MURS: Enguany, l’escola ha realitzat un mural i un vídeo creant un mur de gent amb molt de color per tal de demostrar que tots som diferents i que amb l’ajuda de tots podem trencar i escalar murs. Per fer aquesta activitat ens hem inspirat amb l’artista Keith Hering.

L’escola Sant Gil de Torà amb La Marató: enllaç

L’AMPA de l’Escola Sant Gil, també col·labora amb l’activitat Contacontes: Historia d’un infant amb TEA, transtorn de l’Espectre Autista i seguidament taller. Data:  Hora: 10:30 Lloc: Pavelló 1 d’octubre

A Guissona, durant tot el diumenge al matí, els centres educatius, entitats i associacions de la vila realitzaran una gran festa al pavelló amb tallers, “foodtrucks” i activitats a la zona escenari.

Data:  Hora: 10:30 Lloc: Pavelló 1 d’octubre

Si voleu consultar les activitats que es realitzaran a la comarca de La Segarra també podeu visitar el programa a la pàgina oficial de La Marató