Dia de la Internet Segura 2023

El segon dimarts de febrer, es celebra a tot el món el Dia de la Internet Segura (Safer Internet Day #SID2023), sota el lema “Junts per una Internet millor”.

Aquest esdeveniment està promogut per la xarxa INSAFE/INHOPE amb el recolzament de la Comissió Europea, per tal de promoure un ús segur i positiu de la tecnologia, especialment entre infants i joves.

➡Enguany, el Dia d’Internet Segura compleix el seu 20 aniversari, i per a celebrar-ho, l‘Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE) ha preparat moltes activitats que es desenvoluparan durant els dies 7, 8 i 9 de febrer (en format en línia i presencial a Lleó). En concret, pel mateix 7 de febrer s’ofereix un programa d’activitats gratuïtes per als centres educatius amb l’objectiu de treballar competències digitals per a un ús segur i positiu de la tecnologia. Registre i detall de les activitats i els tallers a https://www.incibe.es/sid/talleres-online.

➡Trobareu també molts recursos i més informació per a alumnat, docents i famílies en l’apartat Seguretat a Internet de l’espai Cultura Digital de la web del Servei Educatiu de la Segarra.

➡ INTERNET SEGURA XTEC

I a la pàgina Edu356 Internet Segura també teniu diferents propostes per portar a l’aula, pensades per diferents edats.

Escolliu quina és la més adequada pel vostre alumnat.