Consumòpolis

17a edició del concurs escolar sobre consum responsable Consumòpolis

Fes un m’agrada al consum circular i responsable, és el lema del concurs escolar 2021 – 2022 Consumòpolis17

Un concurs escolar adreçat a cicle superior d’educació primària i educació secundària que vol fomentar l’adopció d’hàbits de consum crítics, sostenibles i solidaris i la implicació tant del professorat com de l’alumnat dels centres educatius de Catalunya, per equips de 5 membres d’un mateix nivell de participació.

Us deixem el lloc web Consumópolis on hi  trobareu informació, un munt d’activitats, fitxes pedagògiques i jocs interactius sobre el consum responsable i un treball en equip (un cartell publicitari) que es treballa a la plataforma Genially. Aquest espai és també un punt de trobada que afavoreix l’intercanvi d’opinions i experiències entre tots els que considerin fonamental la formació en matèria de consum.

En aquest enllaç hi trobareu més informació per a la participació en el concurs (bases, instruccions, registre)

🗓Us hi podeu inscriure fins al fins al 7 de març de 2022

• El període de participació per a la primera activitat (joc en línia) és del 8 de novembre de 2021 fins al 7 de març de 2022, ambdós inclosos.

• El període per a realitzar el treball en equip i descarregar la fitxa virtual és del 12 de novembre de 2021 fins al 20 d’abril de 2022, ambdós inclosos.

• El termini de presentació de les sol·licituds per participar a la fase autonòmica catalana serà des de l’endemà del dia de finalització del termini per a presentar el treball en equip fins al 30 d’abril de 2022.

Per a més informació us podeu adreçar a l’Escola del Consum de Catalunya aula.consum@gencat.cat