Concurs Joves i Mobilitat

Joves i Mobilitat és un concurs educatiu organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit que pretén afavorir la reflexió sobre mobilitat i seguretat viària.

El concurs Joves i Mobilitat 2020 premia els millors treballs sobre la seguretat viària en els desplaçaments en bicicleta i patinet. Són ja 14 edicions del concurs i són molts els centres que hi han participat amb els seus alumnes, donant la seva visió sobre la mobilitat segura i responsable.

Un any més s’obriran les inscripcions a partir d’octubre, quan es proposarà als joves que reflexionin sobre la protecció dels entorns escolars i els desplaçaments dels seus alumne si professors, amb el següent repte:

Protegits a l’escola, com protegim també la mobilitat del seu entorn?

El concurs està adreçat a alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com a joves de 12 a 18 anys membres de casals de joves i centres de lleure de Catalunya. I es pot treballar tant de forma presencial com virtual.

Amplieu informació >>