CLVA: Finalistes de La Segarra

Aquest curs hem tingut vuit centres educatius participant en el Certamen de Lectura en Veu Alta, en les diferents categories.

El jurat de les semifinals va estar integrat per membres del món de l’educació i la cultura de la comarca de La Segarra i del Segrià: Alba Bañeres (Assessora en Llengua, Interculturalitat i Cohesió social del Segrià), Roser Nadal (professora jubilada, vinculada al món del teatre juvenil, impulsora del Club de Lectura de l’Ateneu de Guissona), i Xavier Hidalgo (activista de les arts escèniques, de Cervera).

Els centres van rebre una presentació amb les valoracions i el veredicte del jurat. Els finalistes de cada categoria són:

• Grumets vermellsBeth Sánchez, del centre educatiu Escola Jaume Balmes, de Cervera.
  • Grumets verdsClàudia Campabadal, del centre educatiu Escola Mestre Ramon Estadella i Torradeflot, de Guissona.
  • Timoners: Fàtima Arabat, del centre educatiu Institut Guissona, de Guissona.
  • CorsarisCarla Hornos, del centre educatiu Fedac Guissona, de Guissona.
  • Tropa de Corsaris: Marina García, Mohamed Taouil Guim Moya del centre educatiu Institut Guissona, de Guissona.

Finalistes CLVA de CRP Segarra

Aquests i aquestes finalistes passen a la final territorial de Lleida que tindrà lloc el dia 6 de maig. Els guanyadors passaran a la final de Catalunya, prevista per a l’1 de juny, al Teatre Nacional de Catalunya.

Tots els i les participants han rebut un diploma i un llibre com a obsequi.

Moltes gràcies a tots els centres, al professorat que ha donat suport a l’activitat i a l’alumnat que hi ha participat. Esperem comptar amb vosaltres a la següent edició!