Auxiliars de conversa (MEFPD)

Publicat al Portal de centre la convocatòria del Programa auxiliars de conversa de la quota del MEFPD per al curs 2024-2025.

🗓 Termini per presentar sol·licituds: fins al 21 de març de 2024 inclòs.

🎯 Ensenyaments: educació bàsica, de batxillerat, de formació professional i les escoles oficials d’idiomes (italià).

🗣 Llengües: alemany, anglès, francès,  italià  i xinès.

📝 Sol·licitud en aquest ENLLAÇ

https://lh5.googleusercontent.com/89MkNpwO8V0IfAcvP1L1X57_JcrWrvO9TN9IwPw4HvzR320kQJ7Oh0CBGAXADNFHhtIIAGitpSTdzuHmWOwPBFMFbQLG9-yJSfCk_PwMSbFT5zoGniGoQdXT4iuu25LwicyHWspJfUAq1OwOo3hLqrM Requisits: Abans d’emplenar la sol·licitud, consulteu al Portal de Centre, els requisits generals,
addicionals  i criteris d’adjudicació.

Per poder valorar els requisits addicionals, cal que presenteu la documentació següent, si escau:

Requisit addicional Documentació que cal presentar
  • Tenir més d’un 10% de l’alumnat que ha obtingut un resultat baix en la llengua estrangera per a la qual se sol·licita l’auxiliar en les darreres proves de competències bàsiques i disposar d’un projecte de millora d’aquests resultats.
  • Els darrers resultats de les proves de competències bàsiques.
  • Apartat específic de la PGA que reculli de manera explícita el projecte de millora de les competències bàsiques i  la justificació de la necessitat de l’auxiliar de conversa com a recurs que contribuirà a l’assoliment dels objectius marcats (no s’ha d’enviar tota la PGA, sinó l’apartat indicat).
  • Projectes internacionals (Erasmus+, eTwinning, Cooperació educativa internacional…) amb un mínim de 2 anys de trajectòria, en actiu en el moment de la convocatòria i en els quals la llengua estrangera sigui la llengua de comunicació
  • Documentació necessària per acreditar la participació en el programa corresponent : certificat del director on consti la llista de projectes internacionals
  • Participar en el curs 2023-2024 en un programa de foment de l’aprenentatge de l’anglès del Departament d’Educació (Generació Plurilingüe, Global Scholars).
  • Tenir integrat al Projecte Lingüístic del Centre (PLC) o a la Programació General Anual del centre (PGA) la impartició d’àrees o matèries en llengua estrangera (Batxibac…).
  • Apartat específic del PLC o la PGA on hi consti.

(no s’ha d’enviar tota la PGA, sinó l’apartat indicat).

📬 Tramesa :  eValisa a la Coordinadora de Serveis Educatius de ST Lleida, Carles Vernet Saureu*, on consti com a persona visualitzadora la referent tècnica del programa a ST Lleida, Anna Teixidó Cairol*.

*Directori de docents