Acompanyament emocional alumnat

Compartim informació d’una activitat formativa de modalitat telemàtica que té l’objectiu de donar-vos eines per a l’acompanyament emocional de l’alumnat amb especial atenció a aquells que es troben en situació de vulnerabilitat.

Atès que es tracta d’una actuació prioritària, des del CRP de la Segarra i en col·laboració amb els Serveis Territorials d’Educació a Lleida, el CRP La Noguera i el CRP del Pla d’Urgell, hem organitzat la següent activitat.

6006330506 Desenvolupament de les competències emocionals per facilitar l’acompanyament emocional de l’alumnat.
Adreçada a professorat d’Educació Infantil , Primària i Secundària.

Informació detallada del contingut de l’activitat.

Persona formadora: Dra. Rosa Miralles Pascual, mestra, professora associada al Departament de Pedagogia i Psicologia de la Universitat de Lleida, educadora emocional i membre del GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica).
Format: Virtual

Dates: 9, 16, 23 i 30 de setembre de 2020  | 7 i 14 d’octubre de 2020  Horari: De 17.30 a 19.30h

Durada: 20 hores (12 en format telemàtic i 6 d’altres requisits)