5a Mostra d’intercanvi d’experiències de La Segarra

Els dies tres i quatre de maig, i en l’emblemàtic edifici de la Universitat de Cervera, concretament a la sala d’actes i les aules de l’INS Antoni Torroja,  va tenir lloc la 5a Mostra d’intercanvi d’experiències de La Segarra.

La jornada és organitzada pel CRP de La Segarra, i patrocinada per l’Obra Social de la Caixa, BonÀrea de Guissona i el PEE de Cervera, amb la col·laboració de l’INS A. Torroja,

La Mostra és una trobada periòdica (cada dos o tres anys), amb la intenció de ser un punt de trobada dels professionals de l’educació de La Segarra, i amb l’objectiu de compartir i d’intercanviar idees i experiències que es porten a terme a les aules, generant sinergies entre els centres de la comarca.

L’acte inaugural va comptar amb un convidat de luxe, César Bona, @ccccesssarrr, mestre i escriptor, reconegut pels seus innovadors projectes educatius que el van fer mereixedor de diferents premis i distincions educatives de prestigi.
Més enllà d’aquestes merescudes distincions, vam conèixer un mestre més, proper, que encomanava il·lusió i humilitat, compartint la seva expertesa, vivències i experiències tot “connectant” amb el públic assistent.

La mostra es va organitzar en format de fira, de manera que en diferents espais, i simultàniament, els centres compartien les seves experiències i el professorat decidia quina pràctica educativa anava a escoltar.

Totes les experiències compartides, sense excepció, destaquen per la seva innovació i qualitat educativa, que va enriquir professionalment i personalment a tothom. Enhorabona per la bona feina feta, feina que reverteix en el procés d’aprenentatge de l’alumnat de la zona.

Felicitats per la companyonia i respecte que es va respirar al llarg de tota la Mostra entre tot el professorat.
Una vegada més, des dels Serveis Educatius, CRP, agraïm la bona acollida d’aquesta Mostra, per part de les persones que hi van participar, tant pel que fa a la inspecció educativa que van voler acompanyar els i les docents de la comarca, com al professorat assistent i, els i les docents que van presentar les experiències, en total 15 pràctiques educatives.

S’evidencia així la qualitat educativa de la zona i la voluntat de fer xarxa entre els centres de primària, secundària, formació professional, batxillerat i centre de formació d’adults de la Segarra.

Clicant en aquesta imatge podreu veure un recull de fotografies d’alguns dels moments de la Mostra.