45a edició Premis Baldiri i Reixac

Es convoca una nova edició dels Premis Baldiri i Reixac.

Qui s’hi pot presentar? Escoles, zones escolars rurals (ZER); instituts; institut escola; llars d’infants; centres de formació d’adults; i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

Els premis Baldiri Reixac són guardons anuals que, des de fa 45 anys, impulsen i reconeixen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts. Ara més que mai, davant els desafiaments globals que estem vivint, busquem escoles i mestres amb projectes innovadors per imaginar futurs més sostenibles i millors per a tothom.

Emergència climàtica, foment de la llengua catalana, esperit crític, gestió emocional i cohesió social i diversitat, són els principals reptes d’aquesta edició dels Baldiri. I com a novetat, aquest any donarem un premi a l’escola catalana més transformadora.

Baldiritza’t i transforma! Inscripcions fins al dijous 26 de gener del 2023

Bases Més informació i inscripcions»