sess-2-2015-2016

Sessió 2

divendres 13/11/2015

Les novetats que hi ha aquest curs sobre els Plans Individualitzats. espai web PI a càrrec de Francesc Mena, psicopedagog de l’EAP B-21 de Sant Martí, els decrets aprovats a l’estiu.

decret primària EAP.pdf
decret ESO adap EAP.pdf

Plans individualitzats. El curs passat vam fer dues sessions sobre els PI que us posem en els enllaços de sota:

Sessió 1 2014-2015: Presentació del seminari i PI per competències – 10 d’octubre 2014
El PI per competències presentació model i treball de reflexió Taller de PI fet a l’escola Mar Bella i Antoni Brusi.
Presenta: Francesc Mena

Sessió 2 2014-2015: Plans Individuals específics i per competències: dislèxia, TDA-H, altes capactiats i alumnat amb diversitat funcional.
Guies del Departament d’Ensenyament – 14 de novembre 2014
Com contemplem el PI i les mesures per atendre la diversitat d’aquests alumnes?
Presenten: Laura Herrero, Ambrosio Gassol , Imma Carretero, Ana Monteagudo.

Presentació feta servir a la sessió (17,3 Mb)
Vídeo presentació
“El treball globalitzat a partir de proposta externa a l’institut Quatre Cantons”article publicat a la revista ÀÁF Àmbits de Psicopedagogia i Orientació.