Escola Voramar: Reimagina’t

L’edició del 12è Reimagina’t ha premiat a l’escola Voramar a la categoria de 14 a 16 anys: No volem estereotips. Aquest vídeo fet per l’alumnat de l’Escola Voramar (Barcelona) ha cridat l’atenció del jurat per la valentia de posar-se davant d’una càmera i explicar el biaix masclista dels algoritmes.

En un moment en que el món sembla més virtual que mai, convidaven a reimaginar l’espai digital i a realitzar vídeos sobre les relacions en línia, les identitats i cossos que hi tenen visibilitat i els que mai surten a la pantalla, els estereotips de gènere i sexuals als quals fem like, però també sobre el potencial crític i de canvi social que poden tenir les xarxes socials.

A continuació podeu accedir al vídeo premiat fent clic a l’enllaç.

Moltes felicitats i bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *