Jocs florals 21

Els Jocs Florals Escolars de Barcelona són el punt final d’un procés que comença amb la participació de l’alumnat en seu centre educatiu amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.. Els guardonats amb el primer premi en cada categoria, participaran als Jocs Florals Escolars de Barcelona d’acord amb les bases d’aquest certamen.

Al web trobareu recollits els vídeos dels textos participants en l’edició 2020-2021