NanoKit, materials de nanotecnologia per a joves

NanoKit2NanoEduca és un projecte dissenyat per introduir la nanociència i la nanotecnologia a alumnes i professors de secundària i batxillerat.  Les activitats estan enfocades principalment a les àrees de ciències, tecnologia i matemàtiques, però incorporen altres àmbits transversals com el llenguatge o la filosofia.

NanoKit s’ha concebut per combinar una metodologia experimental, per a què els alumnes provin en primera persona, i una plataforma en línia, per a què aprofundeixin en les bases teòriques i descobreixin investigacions relacionades d’actualitat. Canal Youtube amb vídeos explicatius.

Al CRP de Santa Coloma, disposem del NanoKit en servei de préstec.

Podeu sol·licitar-la en préstec mitjançant aquest formulari

L'adreça electrònica no es publicarà.