NanoKit, materials de nanotecnologia per a joves

NanoKit2NanoEduca és un projecte dissenyat per introduir la nanociència i la nanotecnologia a alumnes i professors de secundària i batxillerat.  Les activitats estan enfocades principalment a les àrees de ciències, tecnologia i matemàtiques, però incorporen altres àmbits transversals com el llenguatge o la filosofia.

NanoKit s’ha concebut per combinar una metodologia experimental, per a què els alumnes provin en primera persona, i una plataforma en línia, per a què aprofundeixin en les bases teòriques i descobreixin investigacions relacionades d’actualitat. Canal Youtube amb vídeos explicatius.

Al CRP de Santa Coloma, disposem del NanoKit en servei de préstec.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *