III Trobada Santa Coloma Dansa

El proper 16 de juny, a les 11h del matí tindrà lloc la III Trobada de Santa Coloma Dansa al Complex esportiu de Prat de la Riba.
A la trobada hi assistiran alumnat, mestres i famílies de les escoles participants.

La trobada ha estat preparada per el grup de treball “Santa Coloma Dansa”, dins del Pla de Formació de Zona.
Enguany ha participat professorat de 8 centres educatius d’educació infantil i primària: Beethoven; Ferran de Sagarra, Fray Luis de León, Les Neus; Manent, Mercè Rodoreda, Santa Coloma i Torre Balldovina.

El grup de mestres i l’alumnat de 2n de les escoles participants ha preparat unes danses que ballaran conjuntament, tot fomentant l’expressió rítmica dels infants i el coneixement de músiques i danses tradicionals catalanes.

Ordre de les danses:

• Lemon tree
  • Bolangera toca toca
  • Molí de vent
  • L’Indiot
  • La Polca de Sant Esteve (mestres)