30 de Gener. Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP)

palomapicasso-1

Carta per la pau dirigida a l’ONU
Vídeo: Discurs de Ghandi a Ginebra, 1931
Vídeo. Chimamanda Ngozi Adichi. El perill d’una història única.
Recursos, Projectes i articles d’interès. Escola de Pau UAB

Educació per a la convivència Selecció de recursos en línia
CURTS sobre valors. Servei de Convivència. Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
FILMS per la pau i drets humans (propostes i guies Filmoteca i Drac Màgic)

• Materials de la Trobada pedagògica. Convivència i conductes d’assetjament als centres educatius
    CRP Ciutat de Santa Coloma de Gramenet FAQS de la sessió i respostes de les persones ponents
    —————————————————————————————————————————————————-
  • Seminari sobre col·laboració dels centres educatius amb les famílies en relació amb la No-violència i la Pau.
    Ponència Les Famílies i l’Educació per la No-Violència i la Pau, a càrrec Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic (UVic). També s’exposaran un recull de 4 experiències sobre convivència en el marc de la comunitat educativa (veure detall en el programa)

Us demanem que realitzeu inscripció abans del 25 de gener.