Sessió oberta: L’avaluació formadora, una experiència internacional.

Sessió formativa oberta a tot el professorat interessat en l‘avaluació com a part de l’aprenentatge.

Compartirem idees, exemples i aprenentatges fets en el marc del projecte europeu Erasmus+ (2019-2021) dut a terme per professorat de Santa Coloma de Gramenet: L’avaluació formadora com a procés per a la millora de l’adquisició de les competències bàsiques

El projecte l’hem dut a terme els centres educatius: escola Joan Salvat Papasseit, escola Tanit, institut Torrent de les Bruixes i el Centre de Recursos Pedagògics Santa Coloma de Gramenet. Els membres d’aquest consorci han  participat en activitats formatives en centres d’Europa que incorporen l’avaluació formativa en el procés d’ensenyament-aprenentatge: Regne Unit (Londres, Glasgow); Estònia; Finlàndia, Islàndia, Portugal i Dinamarca.

Compartirem amb vosaltres aquesta experiència internacional i obrirem un col·loqui amb el professorat assistents sobre el que podem aplicar als nostres centres.

Estructura de la sessió

– Introducció a càrrec de Neus Sanmartí sobre l’avaluació formadora i formativa

– Taula rodona: presentacions de les experiències internacionals d’observació d’aules i activitat de formació a les que hem
assistit: què hem après de l’experiència internacional i exemples observats.

– Diàleg-col·loqui amb el professorat assistent.

Dia: 18 de maig
Hora: de 15h a 17h
Lloc: Aula 11 CFA Fondo. Rambla Sant Sebastià, 100. 2n pis.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ fins al 16 de maig