Recursos educatius sobre treball per projectes

Documents elaborats per la XCB (Xarxa de Competències Bàsiques)
Sinapsi 300 blogs. Experiències de centres
Rúbrica docent. Autoavaluació de Treball per projectes

Com avaluem els aprenentatges competencials dels projectes? Neus Sanmartí (2017)Resum de la conferència
Trabajo por proyectos: ¿filosofía o metodología? Neus Sanmartí (2016)

Cap a una pràctica de projectes orientada a la modelització  Neus Garriga, Teresa Pigrau i Neus Sanmartí (2012)
La vida en una fulla de col i altres històries. Victòria Carbó i  Teresa Pigrau. Perspectiva escolar (2010)

Ponències en el marc de la trobada Projectes, una moda?
Més enllà dels centres d’interès i la recerca d’informació.
Equip Un enfocament global de l’aprenentatge (G-9) de l’ICE de la UAB (2017)
Què faig perquè els meus alumnes se situïn i participin en la planificació?, a càrrec de Maria Casanovas, mestra de l’escola de Rellinars.
Conversar per aprendre,  a càrrec de Montse Íñiguez, mestra de l’escola Joan Coromines de Mataró.
Què faig perquè cada alumne construeixi la seva equitat d’aprenent?, a càrrec de Teresa Aparici, mestra de l’escola Mas Rampinyo de Montcada i Reixac.

VI jornades estatals La Cultura Matemàtica de les Persones. El sentit de conviure aprenent. ICE de la UAB (2017)
Institut Moisès Broggi. Treball per projectes i art
Instituts Projectant. Comunitat Autogestionada d’Instituts de nova creació que treballem per projectes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *