Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa per a alumnat

Ja està obert el període d’inscripció per sol·licitar la participació al Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa que promou el Ministeri d’Educació i Formació Professional. Es tracta d’una beca adreçada a alumnes de 6è de Primària i 2n de l’ESO per estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals. Els centres que entrin a la convocatòria podran participar amb un grup de 20 a 25 alumnes i coincidiran amb un centre d’una altra comunitat autònoma per tal de promoure la convivència i l’intercanvi entre alumnat i professorat de diferents territoris. Les estades seran d’una setmana de durada a la tardor de l’any 2022 o a la primavera del 2023.

L’eix temàtic d’aquesta edició té com a títol “Sociocultural aspects of the different English-speaking
countries around the world”. Generalment, al matí es fan activitats comunes i a la tarda es desenvolupa el projecte que ha dissenyat cada centre al voltant de la mateixa temàtica.

És important tenir en compte que la data límit per presentar la sol·licitud és el proper dia 6 de juny.

Per més informació sobre el programa i la sol·licitud de participació podeu consultar el següent enllaç