De l’escola tradicional a ciutat educadora. Santa Coloma de Gramenet (1822-2020)

Aquí trobareu, en format digital (pdf.), el llibre de Diego Arroyo Bote. Publicat al gener del 2021 per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

En paraules de l’autor, “Aquest llibre pretén ser un recull cronològic i històric de l’educació des del 1822 fins al 2020 a la nostra ciutat, intentant explicar i entendre alhora l’evolució dels canvis produïts al món educatiu, polític i social al llarg d’aquests anys, així com un reconeixement als docents i centres educatius que al llarg del temps han contribuït a la formació de generacions de ciutadans i ciutadanes, juntament amb totes les entitats i serveis que des d’altres àmbits també contribueixen a aquesta formació.”

Diego Arroyo Bote ha estat mestre des de l’any 1982 i director de diferents escoles. A Santa Coloma ha estat mestre i director de l’escola Primavera i de l’escola Torre Balldovina. Ha estat president del Casal del Mestre i Tinent d’Alcaldia d’Educació durant dos mandats.