Participació en la Jornada Code Week 2022 i nous grups de treball de pensament computacional

Del 8 al 23 d’octubre de 2022 se celebra la setmana de la programació, Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional a l’alumnat.

Enguany, des del Departament d’Educació, s’ha organitzat dues Jornades Lúdiques de programació, obertes per a tot l’alumnat dels centres educatius de Catalunya, on es plantejaran uns reptes de programació que podran ser resolts amb Scratch Jr, Scratch o micro:bit. La inscripció està oberta fins el 14 d’Octubre. En aquest enllaç trobareu tota la informació.

D’altra banda, s’han impulsat nous grups de treball de Pensament Computacional, al voltant de App Inventormicro:bitScratch i PC desendollat. Consulteu aquest enllaç per a més informació.

S’ha obert la possibilitat de participar en el Grup de Treball de Pensament Computacional, amb l’objectiu de crear materials al voltant del pensament computacional. Aquest es dividirà en tres Subgrups:

• App Inventor
  • micro:bit
  • Pensament computacional (scratch, PC desendollat i altres)

Per participar us heu d’inscriure a l’activitat del Pla de Formació i omplir el formulari per indicar el Subgrup de Treball escollit.