11 de febrer 2021 “Dia internacional de la dona i la nena a la ciència”

Per tercer any consecutiu, el dia 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, s’organtiza la proposta #100tífiques que consisteix en oferir 100 xerrades simultànies per part de dones científiques a centres escolars de tot Catalunya, adreçades a alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO.

Si esteu interessades a participar, poseu-vos en contacte amb el CRP comunicant el vostre interès i empleneu el següent formulari per confirmar la vostra participació abans del 20 de gener de 2020.

Faran el possible per atendre totes les demandes, no es pot garantir que la temàtica triada pel centre sigui l’especialitat de la científica. Farem les assignacions prioritzant l’ordre d’inscripció.

Preguem que el centre afegeixi al formulari un enllaç de Vídeo Conferència on es pugui fer el contacte amb la científica asignada a partir del 29 de gener. Des del CRP estem a la vostra disposició per a qualsevol consulta o dubte.

Us recomanem molt aquesta xerrada. Quan contacteu amb la científica que us la farà, podreu demanar-li que s’adapti a les vostres expectatives i interessos i perquè s’adapti millor al vostre alumnat.