100 anys explicant històries

El Govern de la Generalitat ha aprovat que enguany celebrem els 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb l’objectiu de commemorar i destacar el paper fonamental que ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI. Per altra banda, l’Assemblea General de les Nacions Unides van acordar la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer de cada any. Fruit d’aquest conjunt d’efemèrides s’ha proposat dur a terme la preparació col·laborativa d’un programa radiofònic al mes de febrer i coincidint amb aquest dia mundial de la ràdio.

Us presentem ara l’activitat “Cent anys explicant històries” en la que els centres han enregistrat una peça sonora basada en un conte, llegenda o relat popular arrelat al territori. Els CRP han acompanyat a les escoles i instituts que hi han participat en l’enregistrament sonor que s’emetrà en un programa radiofònic en obert durant la setmana del 13 de febrer.

Podcasts dels centres del Servei Educatiu de Santa Coloma de Gramenet

Escola Primavera La Llegenda del Torrent de les Bruixes Alumnat de 6è de primària .mp3
Escola Mercè Rodoreda El viatge de l’ocellet Alumnat de l’Aula d’Acollida .mp3
Institut Numància Un mar d’històries Alumnat d’ESO .mp3