Lego WeDo 2.0

Resultado de imagen de lego wedoAdreçat a

Cicle mitjà i superior de primària i ESO

Descripció

Les maletes de robòtica Lego WeDo 2.0 estan pensades per treballar amb l’alumnat de cicles mitjà i superior de Primària, i per tal que aprengui sobre la robòtica construint-se models senzills, ja siguin de creació lliure  o seguint els ja existents.  Tot aquest procés fomenta la comunicació i el treball col·laboratiu o cooperatiu i permet un treball interdisciplinar.

Aquest recurs està pensat per treballar en tres fases diferents, segons la familiaritat que l’alumnat tingui amb el recurs. Una primera fase d’Explorar; on els alumnes es documenten, debaten i consideren les possibles solucions. La segona de Crear; on els alumnes construeixen, programen i modifiquen els seus models Lego. I la tercera i última fase de Compartir, on presenten les seves solucions.

Contingut

13 robots  Lego We Do 2.0 amb les seves corresponents Tablets.

Guia d’ùs

A continuació, adjuntem la guia d’ús per poder consultar-la.

Calendari de disponibilitat