XIV Jornada Invesjove

El  divendres, 26 de març de 2021,  es desenvolupara la XIV Jornada Invesjove. S’adreça a l’alumnat de primer de batxillerat dels centres de l’Alt Pirineu i Aran. Organitzat pels Serveis Educatius de l’Alta Ribagorça-Val d’Aran, de la Cerdanya i dels Pallars.

Aquest any com a novetat, a causa de la situació de pandèmia, la Jornada és dura a terme en  format virtual. A més a més, només es realitzarà una sola Jornada de manera conjunta als tres serveis educatius que participen.

Programa de la Jornada
  • Inauguració de l’acte
  • Xerrada: Com els nanorobots milloraran la nostra
    qualitat de vida, a càrrec de Samuel Sánchez , investigador de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

• Presentació de treballs de recerca en sessions simultànies.
  • Presentació del llibre digital: InvesJove 2020. Investigació i recerca a l’educació secundària. Recull de treballs de recerca d’alumnes de 2n de batxillerat.
    Enllaç cartell
    Enllaç programa