Biblioteca Escolar

Durant aquest temps de confinament l’alumnat, professorat i famílies han utilitzat la lectura com a eina d’entreteniment i s’ha demostrat que hi hagut un augment en els hàbits lectors en la nostra societat.

La lectura és una font de plaer, d’evasió de l’avorriment i un instrument d’evasió als problemes, per això ara que sembla que tornem a una normalitat condicionada volem compartir un bloc d’experiències de biblioteca escolar en temps de pandèmia, que és força interessant on hi trobareu una solució per a cada problema de la vostra biblioteca escolar.

A més a més al setembre s’obriran els centres escolars i també les biblioteques escolars per això us us enllacem a un document amb Orientacions per a la reobertura de les biblioteques escolars.