Animac

El pròxim 22 de febrer de 2023 a l’Espai Cultural la Lira de Tremp hi ha prevista una sessió de l’Animac adreçat a infants dels centres educatius de Tremp.

Dia

22 de febrer de 2023

Nivell

P4, P5 d’educació infantil i Cicle Inicial de primària

Descripció

Animac és la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya; organitzada per l’Ajuntament de Lleida i la Generalitat de Catalunya.

Aquest any una de les sessions dirigides a escolars és durà a terme a l’Espai Cultural la Lira de Tremp.

L’Objectiu de l’Animac amb aquestes sessions escolars és promoure el visionat de curts per a fomentar una societat crítica i responsable.

Acceptar i estimar la diferència és el fil conductor d’extraordinàries animacions d’aquesta sessió escolar. Petites obres d’art que ens mostren que la ràbia és un mirall i l’amor una finestra.

Dossier Didàctic i Plànol

Col·labora