XVI Jornada Invesjove – Pallars

El  23 de març de 2023, es durà a terme la XVI Jornada Invesjove. Aquesta jornada s’adreça a l’alumnat de primer de batxillerat dels centres de l’Alt Pirineu i Aran, organitzat pels Serveis Educatius de l’Alta Ribagorça-Val d’Aran, de la Cerdanya i dels Pallars.

Aquest any es torna a la presencialitat i la Jornada dels Pallars es durà a terme al Pallars Jussà, concretament a l’INS de Tremp.

Programa

10:00 h Inauguració de la Jornada i lliurament de diplomes a l’alumnat que exposa el seu treball de recerca

10:15 h Presentació del llibre digital: digital: Invesjove. Investigació i recerca a l’educació secundària Alt Pirineu i Aran. 2022. A càrrec d’Eva Fiter Cirera, directora de l’IDAPA

10:30 h Conferència Geoparc un museu a l’aire lliure a càrrec de Xavier Mir, geòleg i coordinador científic del Geoparc Orígens.

11:30 h Pausa

12:00 h Presentació dels treballs de recerca a càrrec dels alumnes de 2n de batxillerat en sessions simultànies.

Enllaç al Programa

Les altres Jornades Invesjove tindran lloc:

• El dia 30 de març de 2023 al Pont de Suert
    • El dia 31 de març de 2023 a Puigcerdà