XI Jocs Florals Escolars de Catalunya – Ampliació termini incripció

Inscripcions  als XI Jocs Florals Escolars de Catalunya.
AMPLIACIÓ DEL TERMINI fins al 12 d’abril de 2024

Com cada any ja podeu participar en la convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquests tenen com a finalitat estimular l’expressió i la producció escrita de l’alumnat dels centres d’educació primària i secundària obligatòria, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants i joves de sis a divuit anys.

La convocatòria s’adreça als centres d’Educació Primària i d’Educació Secundària Obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya i que molts centres escolars, de fet, ja celebren als seus municipis o comarques.

En les bases trobareu les categories de participació i tota la informació que necessiteu.

Per tal de participar cal que la direcció del centre ompli el següent formulari de participació fins el 12 d’abril de 2024

Formulari de participació

Bases i més informació