Vago de blocs de construcció

Nivell

Escola Bressol i Ed. infantil

Descripció

Jugar amb material no estructurat permet acompanyar a l’alumnat per les diferents etapes del joc, des de simples activitats d’exploració com a desenvolupar el joc simbòlic.

Aquest joc permet jugar sense límits i regles fomentant la imaginació i la creativitat, fent estructures en vertical o horitzontal. Generant reptes que poden reforçar l’autoestima.

A més, jugar a construir augmenta les habilitats motores, espacials i de psicomotricitat fina, així com la coordinació ull-mà.

Contingut

Lot complet de diversos kits de joc:

• Kit de construcció torres: Com que aquest conjunt conté 8 panells de fusta plans, es poden construir torres realment altes i estables. Inclou un total de 44 peces: 4 panells de 28 x 16 cm, 2 panells de 28 x 32 cm, 2 panells de 16 x 16 cm, troncs (Ø 4 cm) de 3 altures: 8 peces de 8 cm, 8 peces de 12 cm, 12 peces de16 cm, 4 agulles (Ø 4 cm, H 12 cm), 4 cuboides (12 x 4 x 2 cm).
  • Kit de pilars de construcció: que conté 14 pilars rodons acanalats (Ø 4 cm, H 16 cm).
  • Kit de panells de construcció: que inclou 14 peces: 3 panells grans (28 x 16 cm) i 3 panells petits (16 x 16 cm) i 8 balustrades (12 x 4 x 2 cm).
  • Kit de construcció X: aquest material de construcció conté 6 formes senceres i 10 mitges especials, així com 8 arcs grans i 4 arcs petits, 4 hemisferis, 4 unitats de boles, 4 pilars i 8 blocs d’arc.

Calendari de disponibilitat