Unsolved Mysteries. Tallers en anglès Secundària

L’aprenentatge de la llengua i més d’un idioma estranger resulta més motivador a partir de tallers i teatre. El fet que els alumnes tinguin una actitud participativa en l’activitat fa que hi hagi una major interacció amb l’activitat motiva a l’alumnat.

Per això, des del Servei Educatiu dels Pallars es vol continuar potenciant l’activitat en anglès, però des d’un altre vessant, per aquest motiu s’ha reconvertit l’activitat de teatre en anglès en tallers que es realitzaran als diferents centres educatius dels Pallars  Aquesta activitat està inclosa dins dels Plans Comarcals de suport a l’Educació.

Títol

Unsolved Mysteries

A càrrec

Heather Regan

Adreçat

Alumnat de 2n i 3r d’ESO

Febrer – març del 2023

Descripció

El taller és 100% en anglès on l’alumnat en grups llegiran i buscaran els culpables de la lectura. La dinàmica serà de joc tipus Cluedo.
El taller es dividirà en 5 parts:

• Introducció del tema i distribució dels materials de consulta

• Activitat de lectura i introducció als misteris

• Avaluació de les evidències dels diferents misteris plantejats

• Veredicte on l’alumnat utilitzant un diagrama de decisió deduiran qui és el culpable

• Presentacions orals

2,5 € per alumne/a