Treball per projectes. Cicles de conferències

Ens ha arribat la següent informació que creiem que és prou interessant per ser compartida. La font d’informació és Nati Bergadà de Docents.cat. Durant els mesos de febrer i març està previst un seguit de xerrades relacionades amb el treball per projectes. Aquestes són en líniagratuïtes i obertes a tothom.
Per accedir a les xerrades no cal fer inscripció, només cal connectar el dia i hora a les xerrades que us interessin.

Adreçada a docents d’Educació Infantil, primària i secundària.

Cicles de Xerrades: El treball per projectes: compartim experiències

Dissenyar i aplicar projectes a secundària. Tipus i estratègiesJordi Domènech – 9.02.23 (SEC)
– Els Itineraris d’Aprenentatge de l’Escola Pia de Catalunya. Un exemple d’I3Anna, Cristina i Marta – 14.02.23 (INF)
– L’aprenentatge cooperatiu, competencial i globalitzat a l’escola SadakoJordi Musons – 16.02.23 (PRI i SEC)