Toca de peus a Terra. Teatre Fòrum online

Durant els 28 i 29 d’octubre de 2021 es dura a terme en format virtual l’activitat de Teatre Fòrum per l’alumnat de 1r d’ESO dels centres del Pallars Jussà . Aquesta activitat s’inclou dins del 20è  Pla Comarcal JussàEducació i està subvencionada pel Consell Comarcal del Pallars Jussà.

Els alumnes podran participar de manera directa en l’obra seguint les característiques i els objectius que tenen les obres que es treballen al Teatre Fòrum

L’obra que es representarà és Toca de peus a terra  de la companyia ImpactaT.

Sinopsi de l’obra: L’Andrea i el Toni es coneixen del barri de tota la vida i han començat una relació que va més enllà de l’amistat. Però, és una relació d’amor? L’Andrea i el Toni ens mostraran la seva relació per compartir amb nosaltres els passos que segueixen pel camí que va des del feliç enamorament fins a la manipulació més visible.

Data: 28 i 29 d’octubre de 2021
Destinataris: Alumnat 1r d’ESO