Teatre Fòrum Tu no jugues!  Edició online

Els propers dies 5 i 12 de novembre de 2020 s’ha organitzat en un format diferent l’activitat de Teatre Fòrum pels alumnes de 1r d’ESO  del Pallars Jussà . Aquesta activitat s’inclou dins del 19è  Pla Comarcal JussàEducació i està subvencionada pel Consell Comarcal del Pallars Jussà.

Per tal de poder seguir les mesures de seguretat  indicades per  la Covid-19 aquest any s’ha optat per un format online. On els alumnes podran continuar realitzant l’activitat i participant de manera directa en l’obra seguint les característiques i els objectius que tenen les obres que es treballen al Teatre Fòrum

L’obra que es representarà és Tu no jugues!  de la companyia ImpactaT.

Sinopsi de l’obra: La Marta és una adolescent una mica introvertida, que pateix la discriminació dels seus companys, tant a l’escola com a través de les xarxes socials. A casa ho intenta dissimular, perquè no és la primera vegada que li passa. Els nois i les noies hauran de participar activament per ajudar la protagonista a capgirar la situació i el conflicte.

Data: 5 de novembre de 2020
————————————–