Teatre musical. Taller

L’aprenentatge de la llengua i més d’un idioma estranger resulta més motivador a partir de tallers i teatre.  El fet de que els alumnes tinguin una actitud participativa en l’activitat fa que hi hagi una major interacció amb l’activitat motiva a l’alumnat. Per això, des del CRP del Pallars Jussà és vol continuar potenciant l’activitat en anglès però des d’una altre vessant, per aquest motiu s’ha reconvertit l’activitat de teatre en anglès en tallers que es realitzaran als diferents centres educatius del Pallars Jussà.

Aquest tallers és una de les activitats del Pla Comarcal JussaEducació  i es durà a terme els  dies 17 i 18 de maig de 2021 i va adreçada a alumnat d’ESO dels centres educatius del Pallars Jussà.
Els tallers són de teatre musical en llengua anglesa.  L’activitat la imparteixen actors i actrius de teatre musical professionals i durant el desenvolupament dels tallers, els alumnes aprendran a interpretar una cançó del repertori del grup, treballaran les veus, la música i una senzilla coreografia, tot fomentant l’aprenentage de llengües, l’autoestima i el treball en equip.

A CÀRREC Jumpingducks

DESTINATARIS  2n i 3r ESO