The British Isles. Taller

Dins del Pla Comarcal JussaEducació, està previst durant el mes de febrer un Taller en llengua anglesa.  L’aprenentatge de la llengua i més d’un idioma estranger resulta més motivadora partir de tallers i teatre. El fet de que els alumnes tinguin una actitud participativa en l’activitat fa que hi hagi una major interacció amb l’activitat motiva a l’alumnat.

Per això, des del CRP del Pallars és vol continuar potenciant l’activitat en anglès però des d’una altre vessant, per aquest motiu s’ha reconvertit l’activitat de teatre en anglès en tallers que es realitzaran als diferents centres educatius del Pallars Jussà.

NIVELL

cicle superior de primària

DESCRIPCIÓ

En aquest taller l’alumnat aprendran sobre les illes anomenades Les Illes Britàniques, especialment els quatre “Home Countries” que comprenen el Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord i el seu veí proper, la República d’Irlanda. A través d’activitats amb manualitats descobriran les banderes i els símbols dels països i parlaran de la seva importància. Per grups descobriran històries i llegendes tradicionals, i l’alumnat les compartiran amb els seus companys/es.

A CÀRREC    Heather Regan

DURADA         1 h