Taller de fotografia

La fotografia és una de les arts que volem potenciar dintre del projecte PallArts que ha iniciat aquest curs el SE dels Pallars. Per això s’ha organitzat un taller de fotografia que és dura a terme en els centres educatius adreçats a l’alumnat d’ ESO; Batxillerat i Cicles Formatius

En les diferents sessions que es duran a terme en el taller,  es donaran a conèixer  fotògrafs i fotògrafes importants de la història i les seves imatges i treballs. També es confeccionarà una exposició col·lectiva.  Es triaran algunes de les imatges  que s’hauran vist i s’exposaran al costat d’aquelles imatges que s’escullin de l’alumnat (imatges que hagin realitzat al taller o que tinguin al seu compte d’Instagram o al seu mòbil).

La darrera sessió anirà adreçada al muntatge de l’exposició en un indret del poble on es realitzi l’activitat.

Adreçat: a l’alumnat d’ESO; Batxillerat i Cicles Formatius

Sessions: 4 (3 sessions d’1 h i 1 sessió de 2 h)

Calendari: 2n i 3r trimestre

Horari: a convenir