Reconeixement Projecte d’innovació : Erasmus + i eTwinning i Assessorament Erasmus +

En el Portal de centre trobareu tota la informació sobre l’assessorament Erasmus+ i el Reconeixement de projectes d’innovació: Erasmus+ i eTwinning.

• Assessorament Erasmus+ : El Departament d’Educació, a través de la Sub-direcció General de Plurilingüisme, posa a disposició dels centres sostinguts amb fons públic i que imparteixen ensenyament en les etapes d’educació primària, secundària, batxillerat, escoles oficials d’idiomes i formació d’adults una línia d’assessorament de projectes Erasmus+. Termini de presentació de sol·licituds: fins al 31 de maig de 2021. Per sol·licitar l’assessorament, el director o directora del centre ha de descarregar aquesta sol·licitud, signar-la digitalment i enviar-la, per valisa electrònica.
  • Reconeixement i Certificació Projecte d’innovació Erasmus+ i eTwininng: S’ha publicat al DOGC la resolució per la qual s’estableixen els criteris i es dicten instruccions relatives al reconeixement i certificació de la innovació pedagògica per al professorat que participa en les accions del programa Erasmus+ (sectors escolar i persones adultes) i eTwinning. Enllaç a la resolució

Pel que fa a Erasmus+, cal que tingueu en compte, entre altres requisits que trobareu a la resolució, el següent:

• La sol·licitud de reconeixement de la innovació pedagògica per al professorat és competència del director/a del centre que ha desenvolupat el projecte Erasmus+ en relació al qual se sol·licita el reconeixement.
          • Podran sol·licitar el reconeixement de la innovació pedagògica tots els centres educatius de Catalunya  sostinguts amb fons públics que hagin desenvolupat un projecte Erasmus+ a partir de 2014 i que l’hagin implementat en el centre durant un mínim de sis mesos per curs escolar.
          • El termini de presentació de la sol·licitud i de la documentació del projecte d’innovació pedagògica serà d’un mes a partir de l’endemà de la publicació de la Resolució al DOGC.

Quant a eTwinning, cal que tingueu en compte, entre altres requisits que trobareu a la resolució, el següent:

• Obtindrà el reconeixement de la innovació el professorat que tingui reconegut un Segell de Qualitat Nacional per un projecte eTwinning.