Recollida de material de préstec SE dels Pallars

Per tal de recollir el material deixat en préstec del SE dels Pallars volem demanar la  vostra col·laboració.

Degut a la situació d’emergència en la que encara ens trobem i la dificultat per recollir les diferents maletes pedagògiques,  us agrairíem que en la mesura del possible recollíssiu el material prestat als vostres centres relacionat amb el PallarsLector, Mathpallars, RobotsAaula, … i el deixeu en un lloc, tot junt informant de la seva ubicació a la direcció o al personal del centre.

Hi ha material que tal vegada tinguin els vostres alumnes per això també us demanem  que aquests dies que els alumnes van als centres per recollir  les seves pertinences, aquests facin arribar els llibres o materials de les maletes .

Des del SE dels Pallars ens ficarem en contacte amb els centres per fer posteriorment la recollida.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.