Recapte del banc d’aliments. INS Tremp

Resultat d'imatges de banc d'alimentsL’alumnat de tercer de l’institut de Tremp realitza el seu projecte al voltant del  Gran Recapte d’Aliments a Catalunya. Aquest és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades rebin ajuda alimentària i amb la qual es vol fer concient a la població de la situació que hi ha una par timportant que viu en situació de pobresa a Catalunya.
Al voltant del projecte s’articulen nombroses actuacions que tenen de protasgonista a l’alumnat del centre: xerrada dels responsables del Banc d’Aliments, elaboració del cartell divulgatiu de la jornada, formació a  sobre dinàmiques de comunicació enfocades a adquirir habilitats socials i comunicatives, participació activa en la recollida d’aliments en els llocs determinats, …