Presentació dels Projectes FER

Data: 23 de setembre de 2019
Lloc: Sala Formació CRP Pallars Jussà. Tremp

Inscripcions: crp-pallarsjussa@xtec.cat

FER.CAT és un projecte d’emprenedoria a les escoles,  pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats als alumnes de primària.
FER.Cat és un projecte de cooperació interterritorial, coordinat pel Consorci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord i impulsat conjuntament per altres Grups d’Acció Local de Catalunya.

Els objectius específics:

• Despertar el talent emprenedor entre els més joves, treballar la seva creativitat i la seva capacitat d’innovar, fomentar la confiança en ells mateixos, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes concrets.
  • Facilitar que aprenguin a cercar oportunitats i aprofitar els recursos que els ofereix el món rural; donar a conèixer les empreses i les oportunitats del territori.
  • Difondre la cultura emprenedora als centres educatius; incorporar els valors relacionats amb l’emprenedoria als centres de primària, relacionar-los amb matèries curriculars existents, com matemàtiques, plàstica, llengua, etc.; a la vegada que s’implica la comunitat educativa en la transmissió de la cultura emprenedora, més enllà d’explicar com funciona una empresa.
  • Fomentar el treball en equip, el debat i les relacions entre l’alumnat.
  • Introduir de forma bàsica la cultura financera a les escoles.