Presentació del Passaport Edunauta a les escoles

El dia 27 de gener de 2021 a les 18:00 es presentarà als centres dels Pallars Jussà l’eina  Passaport Edunauta.

El Passaport Edunauta és un projecte pilot de creació d’oportunitats educatives i d’acreditació i reconeixement social d’aprenentatges fora escola, al Pallars Jussà és dura a terme a la franja d’edat de 8 a 10 anys, que catalitza i connecta la potència educativa d’un territori.

La seva metodologia es basa en els anomentats passaports d’aprenentatge ( learning passaports) on des d’un determinat territori o municipi s’anima i es celebra la participació en activitats extracurriculars obertes, dins i fora d’escola, a tots els seus infants, independentment dels eu origen social, per tal d’ampliar la igualtat d’oportunitats educatives.

El Passaport Edunatuta és una iniciativa de la Fundació Bofill juntament amb la Cooperativa +Educació i esta coordinat i impulsat pel Consell Comarcal del Pallars Jussà i el Servei Educatiu dels Pallars.

Trobareu totes les activitats en l’enllaç següent.