Premi Escoles Verdes 2021

L’objectiu d’aquest premi és reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat elaborades per centres educatius amb el Distintiu d’Escola Verda de la Generalitat de Catalunya.

El premi convoca en tres categories:

• reconeixement a una trajectòria continuada en l’ambientalització integral del centre i en la millora de l’entorn (dotat amb 3.000 €)
  • reconeixement a una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, (dotat amb 1.500 €).
  • reconeixement a un treball en xarxa per a la millora ambien­tal dels centres del seu entorn, realitzat conjuntament amb altres centres educatius, institucions o entitats del territori (dotat amb 1.500 €)

El termini per presentar les candidatures finalitza el 8 d’octubre de 2021.  Més informació