PallarsLector. I·lustradora: Cintapintanúvols

Dins del Projecte PallarsLector durant el mes de desembre s’han dut a terme una activitat en format presencial i virtual amb  Cintapintanúvols il·lustradora. L’activitat estava adreçada a alumnat de 2n de primària de les escoles del Pallars Jussà i Pallars Sobirà.

El taller consistia en una activitat amb dues parts una primera amb una introducció a l’ofici d’il·lustrar (~ 15′) i una segona part amb un taller creatiu “Inventem paraules”. En aquesta part es fusionava diferents elements molt importants en l’aprenentatge de la lectoescriptura, utilitzant el JOC i la IMAGINACIÓ com a elements principals. Escriure és com dibuixar paraules i en aquest taller utilitzaven el dibuix com a eix principal. El resultat final era un petit diccionari de paraules inventades.

Les escoles que han realitzat els tallers van ser:

Col·legi M. Immaculada, Escola la Closa, Escola els Raiers, Escola Valldeflors,  ZER Alt Pallars Sobirà i ZER Pallars Jussà.